Wednesday 6 September 2017

IKHTIAR HAMIL DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL

Assalamualaikum... Selamat pagi readers kesayangan semua. Tengah kerja ke tu? Jangan lemau-lemau ye maklum la kita semua ni baru je habis cuti panjang raya haji kan. Kalau lemau juga, bangun bancuh secawan min kaffe untuk dapatkan suntikan tenaga kamu semua semula. Hehe... Gitu powernya min kaffe ni.


Ok... Now kita berbalik kepada tajuk diatas. Ikhtiar hamil dengan Premium Beautiful. Tak pernah ada di muka bumi ni bila sudah berkahwin, tapi taknak cahaya mata kan. Semua mesti nak.

 

Zuriat merupakan satu anugerah terindah dari Allah s.w.t. kepada suami isteri. Ada hikmahnya sebenarnya dan berkemunkinan Allah s.w.t sudah menetapkan jalan cerita hidup mereka itu dan juga Wani. Allah tidak zalim kepada hambanya. 

Pada awal perkahwinan, ramai yang sering bertanya soalan pada Wani. Tak mengandung lagi ke? Tak dak apa-apa lagi ke? Dan bermacam-macam soalan lain lagi yang berkaitan dengan mengandung dan anak. Sampai la satu tahap Wani memang stress nak berhadapan dengan orang sekeliling. 

Bukan Wani tak mencuba. Dah bermacam-macam jalan Wani dan husband ikhtiar untuk dapatkan zuriat, tetapi tetap tiada apa-apa. Pernah kami berdua jumpa pakar puan untuk pemeriksaan lanjut sehinggalah berat Wani naik mendadak akibat pil hormon. Naik 25kg dari berat asal Wani. Now, Wani ikhtiarkan pula dengan Premium Beautiful, Maharani dan Bio Seleza. Ini kerana ramai yang Wani jumpa berjaya hamil setelah 12 tahun, 6 bulan dengan hanya pakai Premium Beautiful, consume herba Maharani dan pakai pantyliner atau pad Bio Seleza.

Insha Allah... Kita usahakan je. Mana tahu berhasil kan. Doakan Wani dan juga orang diluar sana supaya hamil ye. Ameen.

Sebelum Wani akhiri entry Wani pada hari ni, jom kita tengok testimony berjaya hamil dengan hanya memakai Premium Beautiful secara konsisten hari-hari. 

Semoga entry Wani hari ni banyak membantu uolss diluar sana yang nak hamil.








Doctor pakar puan pun suggest client
dia untuk cuba conceive dengan PB
Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
011-27414732 (Call)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment