Monday 18 September 2017

MENIPU PREMIUM BEAUTIFUL NI, PAKAI TAK KURUS PUN

Selamat petang korang semua. Korang tengah kerja ke tu? Ke tengah ngulat? Hihihi... Mesti korang tengah lemau-lemau kan maklum la dah masuk jam 4 petang. Mesti tak sabar nak balik rumah kan.

Ala... Min kaffe kan ada, lemau-lemau bangun je ke pantry bancuh Min Kaffe secawan. Confirm segar bugar balik. Jangan percaya. Cuba dulu baru tahu.

Now, berbalik pada tajuk entry Wani kali ni, menipu betul Premium Beautiful ni, pakai tak kurus-kurus pun. Kan... Mesti uolss tertanya-tanya Premium Beautiful ni tipu ke betul. Dah la beli memahal, tapi bila pakai takde hasil. 

Sebenarnya, korang yang menipu diri korang tu sendiri. Bukannya Premium Beautiful yang menipu diri korang. Ade beberapa point yang korang perlu titik beratkan ketika memakai Premium Beautiful. Jom Wani explain dengan lebih lanjut agar korang semua faham tentang Premium Beautiful ni.

Zasss...

5 SEBAB KENAPA PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL TAK KURUS


1. KONSISTEN


Berapa lama korang pakai Premium Beautiful ni? 3 jam? 4 jam? Lepas tu terus buka ye? Memang korang tak akan kurus la kalau korang pakai setakat 3-4 jam je. 

JANGAN MIMPI nak kurus! OK! Jika korang pakai Premium Beautiful memain gini. Pemakaian Premium Beautiful Corset yang konsisten adalah minimum 8 JAM sehari.

2. MAKAN TAK INGAT DUNIA






Makan tak ingat dunia? Yeah... Makan tak ingat dunia a.k.a MELANTAK. Setiap saat mesti ade je makanan yang sedang dikunyah dalam mulut. Kalau macam tu, memang sia-sia la pakai PB Corset ni.

Actually, Premium Beautiful mampu mengawal hawa nafsu kita daripada makan berlebihan. Tapi untuk yang melantak tu, tak tahulah Wani nak khabarkannya. Sama ada dia yang makan atau ada benda asing yang ikut makan sekali. Wallah hualam.

Bukan tak boleh makan, boleh je. Cuma makanan diambil dalam kuantiti yang sederhana atau sedikit dan berulang-ulang kali selepas beberapa jam. Bukan setiap sejam ye.

3. BERAT TAK TURUN, TAPI INCHI BERKURANG



Yang sebenarnya kita tak boleh expect semua lemak yang kita ternak dan simpan selama bertahun-tahun akan hilang dengan sekelip mata.

Kalau korang DISIPLIN pakai Premium Beautiful mengikut cara yang betul, inchi badan korang akan berkurang sedikit demi sedikit tanpa korang sedar dan badan korang akan terbentuk mengikut shape set Premium Beautiful (ibarat tanah dalam pasu bunga).

4. KURANG MINUM AIR PUTIH


Air putih juga dikenali sebagai air jarang adalah sama dengan air mineral. Cuba kita periksa semula berapa liter air putih yang kita minum setiap hari? Cukupkah berapa liter air yang kita minum tu. Korang tahu tak berapa liter air yang sepatutnya perlu diminum setiap hari.

Jawapannya adalah sekurang-kurangnya 2-3 LITER air yang perlu diminum untuk setiap hari. Kalau setakat minum segelas air putih je, bye-bye je la korang untuk dapatkan bentuk badan ideal tu. Hihi...

Korang tahu tak? Selain dapat kuruskan badan, kulit korang juga akan menjadi lebih cantik kerana air putih tau.

5. TAKE TIME


Korang faham tak ape yang Wani maksudkan dengan ambil masa ni?

Sebenarnya kita ni dah lama kumpul lelemak didalam tubuh badan kita. Bertahun dan mungkin juga berpuluh tahun. Then, kita beli Premium Beautiful untuk kurus. Bukan bermakna dengan sekali pakai je boleh kurus terus camtu je. Kena la ambil masa sedikit untuk FIR (Far Infra Red) beri tindak balas terhadap badan korang.

Cukup setakat ini saja explanation Wani kali ni. Dan yang penting, sila dapatkan Premium Beautiful korang dari PB Expert terlatih ye supaya korang diberi tunjuk ajar dan cara kendali PB dengan betul.



Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
011-27414732 (Call)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment