Thursday 31 August 2017

MLM? KENAPA TIDAK!


Wani dulu pada mulanya prejudis juga dengan MLM.

Dalam fikiran, Wani gambarkan MLM ni hanya menguntungkan dan mengkayakan upline sahaja. Namun apabila dah join sendiri dlm dunia MLM ni, baru Wani faham yang kita memang perlu bekerja kuat untuk berjaya. Tak kira la sama dalam industri tanah air atau pun di dalam network marketing.

Pemilihan MLM juga penting. Hanya yang dah establish yang jadi keyakinan Wani. Wani tak menyesal menjadi sebahagian ahli SHOM dan team The Diamond Circle.

Banyak yang Wani belajar dari shom dan juga team TheDiamondCircle sehinggalah Wani berjaya mencapai kedudukan Wani sekarang. Bukan senang nak senang tau!

Wani nak ucapkan terima kasih kepada syarikat Sahajidah Hai O Marketing kerana membuka peluang untuk kita semua berbisnes. Kita pun tahu shom bukan la lagi asing dalam industri MLM di malaysia. Company yang dah 25 tahun, sangat kukuh dan stabil.

Shom juga tersenarai dalam main board BSKL. Company yang kita kerja sebelum ni pun belum tentu lagi tersenarai. Shom menyediakan platform dan strategi marketing yg mudah utk kita follow. Shom jugak menyediakan produk yang mudah untuk kita jual dan kebanyakannya yang kita guna dalam kehidupan kita.

Jadi bukan alasan untuk kita kata susah nak buat bisnes, tambahan kumpulan kita iaitu TDC yang di ketuai oleh CDM shaliza aziz, yang banyak membantu dari segi skill, marketing, ilmu, motivasi dan banyak lagi. Sekali lagi wani nak ucapkan terima kasih pada founder TDC, iaitu CDM ija & DDM yong kerana genggam tangan Wani dari dulu hingga sekarang dengan seerat-eratnya


Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
011-27414732 (Call)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

2 comments: