Thursday 5 October 2017

TIPS KECILKAN BADAN BENTUK EPAL


Selamat malam korang... Dah tido ke? Takpe kalau korang dah tido, tapi esok jangan lupa singgah dan baa entry baru wani mengenai badan berbentuk epal.


Hehehe... Epal sedap dimakan tau. Tapi Wani bukan nak bercerita tentang epal yang nak dimakan tu tetapi bentuk badan seperti epal. Apple Body Shape!


Ye... Apple body shape. Ramai yang bermasalah seperti ini. Ada cara nak atasi badan berbentuk epal ni, tapi ia ambil masa. Kena rajin workout. Meh Wani kongsikan tips untuk korang yang hadapi masalah seperti ni.

TIPS KECILKAN BADAN BENTUK EPAL

1. Semestinya WAJIB pakai PREMIUM BEAUTFUL untuk elakkan badan bahagian atas menjadi lebih besar dan tindak balas far infra red terhadap badan boleh membuatkan lemak badan berkurangan hari demi hari.


2. Buat senaman untuk upper body. Tapi diingatkan bukan pakai Long Bra Premium Beautiful ye. Boleh digantikan dengan Short Bra Premium Beautiful sebab fungsi Short Bra Premium Beautiful adalah sama sahaja dengan fungsi Sport Bra. 

3. Amalkan exercise high push up, yoga style atau lebih dikenali sebagai Chaturanga Dandasana. Wani sertakan video untuk korang amalkan senaman chaturanga ni setiap hari. Selamat Mencuba!



Dah baca tips yang Wani kongsikan pada korang semua? Boleh amalkan dari sekarang ye. Keep Fit and Stay Healthy Always.

Yang mana yang masih belum ada atau nak risik-risik tentang Premium Beautiful Short Bra, boleh klik link dibawah ni untuk dapatkan fast respond dari Wani. Dan jadikan tips ini realiti dalam kehidupan korang.



Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
011-27414732 (Call)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment