Tuesday 22 July 2014

9 KESAN AWAL BILA PAKAI KORSET PREMIUM BEAUTIFUL

Assalamualaikum dan Selamat Petang bloggers...


Petang ni mak-mak, kakak-kakak, adik-adik  dan tak kisah sapa pun mesti sedang sibuk bersilat di dalam dapur. Betul tak? Hehehe... Maklum la nak sediakan juadah untuk family nanti. Wani tak masuk dapur today because husband Wani buat kenduri dan order je terus dari catering. Tinggal tunggu masa untuk berbuke je sekarang. 

OK, berbalik kepada entri Wani for this lovely evening, Wani nak share serba sedikit tentang Kesan Awal Pemakaian Korset PREMIUM BEAUTIFUL.

Side effect pemakaian korset Premium Beautiful ini dipanggil 'Healing Crisis'.. Proses ini berlaku kerana kesan proses penyahtoksin dari dalam badan sedang berlaku.. Keadaan ini adalah berbeza bagi setiap orang.. Ini kerana ianya bergantung pada tahap kesihatan badan seseorang itu.. Jangan risau kerana ia bermakna badan kita bertindak balas dengan Premium Beautiful ni... 

Biasanya 'Healing Crisis' yang terjadi ini akan berakhir dalam masa 24 jam bergantung kepada tahap ketoksidan badan masing-masing. 


JOM!!! CHECK IT OUT..

Zasss...



1. Sakit kepala


Bagi mereka yang sering mengalami sakit kepala, pening atau migrain, dikehendaki minum air dalam kuantiti yang banyak.

2. Sakit Tulang Belakang


Ini adalah kerana tindakan awal tindakan awal Premium Beautiful untuk menyelaraskan tulang belakang.

3. Rasa Mengantuk


Anda mungkin mengalami kekurangan oksigen sampai ke kepala, banyakkan meminum air.

4. Terkentut Atau Sendawa


Asyik buang angin je, keadaan ini memang biasa berlaku kerana tindak balas untuk membuang angin. Angin yang banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid. Ini merupakan salah satu tindakan Premium Beautiful iaitu membuang angin melalui kentut dan sendawa.

5. Badan Rasa Sedikit Sakit


Bagi mereka yang selalu demam dan sakit sendi-sendi, ini kerana semasa memakai Premium Beautiful ia bertindak seperti di dalam proses berurut. Bukan sakit banyak pun. Jangan takut ye...

6. Payudara Terasa Sengal


Kesan ini terjadi hanya kerana ia masih di dalam proses untuk memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula payudara seperti zaman remaja dulu-dulu. Mesti uolss suke kan?

7. Berat Badan Turun


Tak best ke berat badan menurun? Mesti la best kan! Fungsi utama Premium Beautiful ialah untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal mengikut ketinggian seseorang.

8. Gatal Pada Seluruh Anggota Badan


Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui peluh. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku, teruskan saja pemakaian Premium Beautiful untuk mengeluarkan toksid-toksid yang berasid di dalam badan. My suggestion, after tanggalkan korset, terus mandi ye. Dan korset boleh terus basuh menggunakan PB wash.

9. Badan terasa cergas dan lebih aktif & lebih ringan 


Ini kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai set Premium Beautiful kerana tindakan Far Infra Red (FIR).


Overall, Premium Beautiful dapat membantu meningkatkan dan memperbaiki tahap kesihatan anda dan yang bestnya anda akan mendapat bonus untuk diri sendiri iaitu bentuk badan yang lebih cantik dan pinggang yang lebih ramping.

Ingin sama-sama merasai kehebatan Premium Beautiful? Dengan FREE TRIAL & FREE consultation do call me up.


Nurhazwani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
princessnur870527@gmail.com



No comments:

Post a Comment