Sunday 10 September 2017

O-GROUP FOR TEAM WANI AMEEN

Selamat Petang readers kesayangan. Tengah buat ape tu petang-petang ahad yang damai ni? Lepak depan tv bersama family atau keluar bawa family jenjalan? Esok dah start keje kan. Mesti nak luangkan masa dengan family seadanya kan! Wani doakan kita semua sentiasa sihat hendaknya disamping family tersayang. Ameen


Cafe yang Wani maksudkan.
Ok... Now, berbalik kepada tajuk entry Wani today, o-group for my team. Ingat tak entry Wani sebelum ni, berkaitan dengan kelas kan, habis je kelas hari tu, kami terus bergegas ke cafe berhampiran. Rose Cherry Bakery Cafe nama diberi. Cafe yang simple, dan mempunyai pelbagai jenis makanan dan minuman. Tekak melayu ke tekak western ke, semua ada. Minuman pun berjenis-jenis. Dari panas ke sejuk semua ada. Uolss boleh la pergi cuba nanti di cafe ni... Owner orang islam kita.

Cafe ni terletak betul-betul di hadapan jalan besar dari traffic light toll sungai petani utara. Dari toll, straight je sampai traffic light kedua untuk U-Turn ke deretan kedai Laguna Merbok. Atau, option kedua, uolss boleh je waze name kedai terus. Senang dan mudahkan.


My team. Dulu Wani bermula seorang diri.
Now, dah ada team, dan bekerja dalam team
lebih mudah dan cepat dari bekerja seorang diri.
Love You all team Wani Ameen.

O-group ni diadakan bertujuan untuk memperbetulkan kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh kami di social media. Selain itu, o-group juga dapat membuatkan kami berasa rapat dengan leader dan dihargai setiap masa. Mesti la seronok kan, duduk berkumpulan dan berbincang mengenai perjalanan bisnes masing-masing.


CDM Ain Zulkarnaind sedang spotcheck social media my
partner 1 by 1. Semua muka kecut je... Hihi...
Sampai sini saja entry Wani untuk hari ni. Tq readers. Uolss yang tercari-cari side income, atau nak jadi sebahagian daripada team Wani Ameen dalam The Diamond Circle dan juga nak jadi Premium Beautiful Expert seperti kami semua, boleh hubungi Wani dengan segera sementara Free Trip ke Korea masih berbaki 2 bulan lagi. Sempat tau uolss nak dapatkan free trips yang di sponsor penuh dengan layanan 5 bintang dari SHOM.

Nak tahu cara nak ke Korea dengan percuma? Jangan segan-segan dan terus je whatsapp Wani. Wani akan tunjukkan caranya dan yang menarik Bonus Pertama mencecah angka RM5000.


Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
011-27414732 (Call)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment