Tuesday 3 October 2017

TIPS MUDAH DAN CEPAT KECILKAN PEHA

Selamat petang. 

Entry Wani kali ni merupakan entry tentang masalah-masalah yang sering dihadapi oleh seeorang wanita tak kira sama ada yang masih muda ataupun yang dah berumur.

Peha besar dan juga punggung melebar. Wani sendiri alami masalah ni tau. Tapi Wani ambil beberapa langkah mudah untuk atasi masalah peha besar dan punggung lebar ni.


Jom Wani sharekan pada tips untuk kecilkan peha. Tips ni bukan sahaja berkesan untuk kecilkan peha, malah dapat juga mengecilkan ukur lilit punggung korang tau.

Sila tiru! Hihihi...

1. Pakai Premium Beautiful secara KONSISTEN dan jangan lupa urutan di bahagian peha. Untuk dapatkan efek yang lebih cepat, sapu Bio Ever Plus di bahagian dalam peha sebelum memakai Long Girdle Premium Beautiful.




2. Amalkan Set Kurus Bajet untuk agent DETOX. Bila toxin terlalu banyak dalam badan, badan susah nak turun. Bila berat badan menurun, semua part badan akan turun. Bila toksin berkurang, lelemak dan selulit juga akan turut berkurang.


3. Banyakkan minum air kosong ye untuk memudahkan proses pembuangan toksin dalam badan.


4. Amalkan beberapa senaman bahagian kaki seperti larian atas treadmill, jogging dan cycling. Amalkan 3-4 kali seminggu dan minimum 30 minit sehari. 




5. Amalkan toning badan. 2-3 kali seminggu sudah memadai. Plank, scissors leg exercise dan yoga. 3 senaman ni boleh je dilakukan dirumah sebelum tidur dan juga selepas bangun dari tidur. Mudah je kan. Ni Wani sertakan video untuk korang tengok dan follow. 5 minit je.










Dah baca tips yang Wani kongsikan pada korang semua? Boleh amalkan dari sekarang ye. Keep Fit and Stay Healthy Always.

Yang mana yang masih belum ada atau nak risik-risik tentang Premium Beautiful, Set Kurus Bajet, dan Bio Ever Plus, boleh klik link dibawah ni untuk dapatkan fast respond dari Wani. Dan jadikan tips ini realiti dalam kehidupan korang.



Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
011-27414732 (Call)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment