Thursday 10 April 2014

O GROUP UTARA

Assalamualaikum dan selamat malam semua.

Isnin lalu Wani ada menyertai O-Group Discussion bersama mentor yang cute dan juga bakal menjadi CDM tak lama lagi iaitu Ain Zulkarnaind aka Yong. Korang cuba google nama Ain Zulkarnaind nanti, dan korang akan tahu siapakah si adik cute miut ni. Sudah lama rasanya Wani tidak mengikuti kelas yang dianjurkan oleh GLAM (THE DIAMOND CIRCLE) kerana masalah-masalah yang tak dapat dielakkan. Tetapi, mulai pada masa ini, Wani akan cuba sedaya upaya Wani untuk menghadiri semua kelas. Mudah-mudahan hendaknya. Ameen.

Pada mulanya masa menghadiri perbincangan ini, Wani agak blur... Hahaha... Maklumla dah lama tinggal. Tapi, setelah berkumpul kesemua partners, ade yang dari Kulim, Perak dan Penang iaitu terdiri daripada Wani, Kak Islizawati dan Muhyidin dan Yong aka Jurucakap pun memulakan perbincangan O-Group. Sebenarnya O-Group ini diadakan bertujuan untuk berkongsi maklumat terbaru seperti promosi, produk, strategi, perancangan, sasaran dan sebagainya. Selain itu, ia juga dapat mengeratkan hubungan silaturrahim antara mentor dan rakan-rakan perniagaan yang lain. Various tips provided to us to make sure we move forward towards the pinnacle of success. Dengan adanya O-Group ini, kami semua dapat berkongsi pendapat dan berkongsi idea dengan partners yang lain. Dan yang terakhir, adalah untuk merebut peluang percutian ke Shanghai pada bulan Julai nanti.



Meja berselerak tak sempat nak kemas bcoz semua busy nak bergambar. Hahaha... Sabar je la kan. Tapi Wani cakap memang HAPPENING la kalau selalu macam ni.


Bukan perempuan sahaja yang boleh buat bisnez ni, lelaki pun boleh tau!
See our MEN IN GLAM, yang berbaju hijau tu bernama Muhyidin aka Din dan yang berkemeja tu Fazadi aka Didi. Kalau nak tau die orang ni dah berpunya ke belum, tanya la emupnya badan sendiri ye. Jangan tanya Wani :P



Barisan Model... 
Layak kah? Hahaha Wani gurau je. Wani kenal kan one by one ok.
Start dari yg berkaca mata ala-ala budak skema itu lah our cute miut mentor, AinZulkarnaind, Sis Islizawati peneman ku ketika memandu dari Penang ke Perda, yang berniqab (purdah) adalah saya, yang bertudung biru Nadiah aka Nad dan yang terakhir Hafizah aka Pijat.


Sekian sajalah cerita Wani untuk entry kali ini. 

Kepada yang nak buat biznes ni, boleh tanya terus kepada Wani. Tak perlu malu-malu atau segan. Semua benda akan ditunjuk ajar oleh Wani dan partners yang lain.

1 comment: