Tuesday 1 August 2017

PREMIUM BEAUTIFUL, KORSET SETANDING NAMA


Sebut ja PREMIUM BEAUTIFUL terus terlintas di fikiran sesuatu benda yang gah setanding nama nya. Ye la kan... Dah 20 tahun dipasaran uolsss. Permintaan PB pula makin meningkat dengan jayanya.



Wani memang suka material PB ni. Dengan material akwatek akwadyne nye yang tak membuatkan kita rasa panas bila dibawah matahari dan juga buatkan kita warm bila di waktu sejuk. Eh... Kalau uolss nak tahu, suami Wani pun pakai juga tapi bukan la satu set. Dia pakai bahagian bengkung PB untuk mengelakkan sakit belakang ketika sedang bekerja. Ye la kan... Kerja, kerja juga, kesihatan wajib dijaga.





Eh... Uolss nak tahu tak? Uolss boleh tambah duit tepi uolss tau dengan PB ni! Maklumla ekonomi negara kita pun tak berapa nak stabil. 



Macam mana tu? Ha... Mai sertai Team The Diamond Circle ni. Untung-Untung dapat pergi KOREA DAN NAMI ISLAND secara PERCUMA tau! Bawa duit shopping je. Jangan percaya, buat je dulu!




Wani memang berpuas hati dengan team TDC dan juga SHOM. Sebab, banyak sangat benefit yang di berikan kepada kami semua sebagai usahawan shom dan juga TDC Preneurs. 


Cara ukur Premium Beautiful Corset.



Tq TDC
Tq SHOM


Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

2 comments:

  1. Wahhh.. all the best wani. PB memang best pakai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq dear for the wish. Wani sendiri pun dah masuk 4 tahun pakai premium beautiful ni...

      Delete