Monday 16 May 2016

GOOD NEWS FOR TDC TEAM!

Alhamdulillah. Banyak good news yang wani dan team TheDiamondCircle dapat hari ni.

Pagi-pagi lagi dah banyak testimony maharani, testimony premium beautiful corset dari client wani dan juga business partner masuk. Kejap wani sharekan ye.

Kadang-kadang ada yang pm wani tanya, betul ke testimony-testimony tu semua? Ke tipu-tipu je?

Wani sendiri amal maharani, mineral coffee, bb plus collagen, bv alfafa, garlic tablet, bio seleza, product hai o yang lain2 dan juga konsisten memakai Premium Beautiful Corset. Wani sendiri rasa akan perubahan diri wani. Bila dah alami semua, baru wani share dengan uolss. Wani ada testimony wani sendiri dan begitu juga partner2 yang lain. Dan testimony dari client itu, betul-betul dari client dan takde penipuan dari testimony tu!

Syarikat Sahajidah Hai-O Marketing juga dah 24 tahun di pasaran dan merupakan syarikat yang kukuh dan juga background yang bagus dimata dunia. Selain itu, Sahajidah Hai-O Marketing juga established dan diiktiraf di Bursa Malaysia Main Board dari tahun 1997. Dah 19 tahun masuk dalam Bursa Malaysia tau uolss! Kalau uolss nak tahu, Premium Beautiful Corset pun dah berusia 19 tahun di pasaran dan permintaan untuk premium beautiful ni tak pernah putus dari dulu malah terus-menerus menjadi HIGH DEMAND CORSET setiap tahun!

Dari sini client-client akan mempercayai product Sahajidah Hai-O Marketing bukan calang-calang product yang dijual begitu sahaja. Dan tiada sebarang penipuan di dalam marketing.

Your Trusted Agent Sahajidah Hai-O Marketing,
Your Premium Beautiful Expert,

Nurhazwani Ameen Binti Kamarul Ameen

No comments:

Post a Comment