Saturday 16 May 2015

5 REAL PB TRANSFORMATION 2015

Assalamualaikum dan selamat pagi sayang-sayang wani.

Pagi ni wani nak cerita serba sedikit tentang real transformation dengan hanya memakai Premium Beautiful Corset dan juga mengamalkan Set Kurus yang menjadi sebutan di setiap pelusuk sama ada dari dalam negeri dan juga luar negara. 

Selain itu, kami juga membuat group whatsapp untuk Geng Diet Glam, Top PB Wonders dan lain-lain lagi. Kerana dengan adanya group ini, ia akan meningkatkan semangat yang tinggi di kalangan geng diet. Dan group ini juga seolah-olah memotivatekan seseorang itu supaya berdisiplin. Dapat berkongsi resepi, idea untuk senaman dan macam-macam lagi... Bak kata orang, memang happening gila kalau masuk group tu. 

Untuk diet yang kami buat ni ade 6 tips yang perlu ikut dan insha allah, kalau follow 6 tips ni, proses penurunan berat badan akan berjalan dengan lancar. Smooth je... Hehehe... Nak tahu ape 6 tips tu, uols boleh pm wani di 0147424304. Wani akan terangkan kepada uolss. 

Ok... Now masa yang dinantikan telah tiba.... Jom kita semua lihat REAL PB TRANSFORMATION di bawah... Mesti uolss semua teruja nak tengok!!!

1. My own transformation



 2. Nadheera

3. Kak Ain (Founder of Geng Diet)


4. Yana
5. Yong aka Ain zulkarnaind


Teruja kan uolss lepas tengok testimony-testimony ni!! Mesti uolss pun tak sabar-sabar nak kurus macam die orang berlima ni. Masih sempat lagi untuk kurus sebelum raya. Nanti dah kurus, slim melim, boleh la melarams cantik-cantik dan vouge the vass...

Uolss jangan tunggu lama-lama tau nak pm wani. Jangan ketinggalan. Nanti orang lain dah kurus, dah cantik, uolss macam tu jugak! Takde perubahan. PM wani cepat-cepat tau!!

Sekian...
Assalamualaikum...

Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara

No comments:

Post a Comment