Saturday 31 October 2020

ANAK, REZEKI KURNIAAN ALLAH .S.W.T


REZEKI.

Ade seorang team leader nampak pasal pakej IVF ni masa dia ke hospital tempih hari. Boleh tahan juga kan. Hmmm rezeki masing-masing ada yang senang sangat nak pregnant siap kena pakai protection. Ada yang senang dapat senang buang pun ada. Ada yang bertahun-tahun lama usaha pun belum lagi diberikan rezeki.

Penutup 2020 tak lama lagi, soklan-soklan CEPU CEMAS maut macam "berdua jek ke? Tanak beranak ke? Dah lama kawin tanak anak lagi ke? Tengok anak makcik tu berderet anak dia?" Soklan-soklan camnih kalau bersiaran langsung di telinga Wani, memang Wani sekolahkan sambil tersenyum.

Kepada ibu-ibu yang tak pernah putus asa berusaha ataupun sedang mencari alternatif untuk hamil, dengan kos yang sangat minima boleh mencuba gunakan korset Set Primadona Wani tuh.

Walaupun jaminan bukanlah pada Wani tapi tak salah kan mencuba. Alhamdulillah rata-rata customer yang mencuba, Allah s.w.t hadirkan juga rezeki. Yang penting kita ikhtiar saja.

Special harini for penutup Oktober, Wani nak bagi SEKOTAK PIL HERBA MAHARANI percuma dengan pembelian satu Therapants360 dan Long Bra Premium Beautiful at any sizes. Semoga ianya dapat membantu mempercepatkan proses kehadiran orang baru dalam hidup anda.



Nak tahu lebih details terus je PM/WA Wani di Ikhtiar Hamil Dengan Set Primadona

Apa yang Wani boleh bantu, Wani bantu. Ade few feedback juga yang Wani akan kongsikan.

No comments:

Post a Comment