Friday 10 May 2019

HAZABNYA NAK PAKAI KORSET TU


Yes... Wani dah pakai. Awal-awal after mandi terus pakai. Tambah-tambah bila dibulan ramadhan ni.



Dan tahun ni merupakan tahun ke-6 Wani berpuasa dengan Premium Beautiful. Pakai premium beautiful di bulan Ramadhan ni dapat elak perut masuk angin dan sentiasa buatkan kita kekal bertenaga sepanjang hari gitu. Tak tipu tau.



Kalau sebelum Wani kenal PB, memang Wani ada pakai korset lain, itupun mama yang kasi sebab salah saiz. Hazabnya nak pakai korset tu, sampai kengkadang takmau pakai pun ada. Tapi tu la, Wani jenis suka pakai korset dari lepas sekolah lagi, so bila tak pakai korset, rasa tak lengkap hidup. Hahaha... Drama sangat kan.



Tapi itu sebelum kenal dan pakai PB, pakai korset yang mama bagi tu, bila berdiri ok je terletak dibadan, tapi bila duduk atau bongkokkan badan, habis bergulung segala bengkung, bra dan girdle tu. Hihi...

Of coz tak selesa sangat. One day, my direct leader perkenalkan PB pada Wani, masa tu memang tanggapan negatif je otak Wani ni. Sampaikan Wani simpan PB yang Wani punya tu hampir seminggu lebih sebab malas nak pakai takut bergulung macam korset lain.


Sampai satu hari tu, my leader tanya, macam mana pakai PB dalam seminggu ni? Ok ke idok? Wani jawab tak pakai lagi. Sadis kan. Dapat korset baru tapi dok simpan lagi sebab fikiran Wani sentiasa kata PB ni sama je dengan korset-korset lain. Terus dia tanya kenapa, dan hari tu jugalah dia ajar dan pakaikan Wani cara-cara untuk memakai Premium Beautiful dengan betul.



My first impression, WOW. Jauh beza dengan korset yang Wani pakai before ni. Takde bergulung-gulung dan terletak elok je even buat kerja berat sekalipun. Terus dari situ Wani jatuh cinta dengan Premium Beautiful dan untuk pengetahuan uolss, Wani dah ada 3 set Premium Beautiful dari saiz besar, sedang dan now kecil. Alhamdulillah... Takkan pandang korset lain dah. Hihihi.



Sekian cerita Wani pagi ni. Selamat Berpuasa uolss.

Love,
Wani Ameen
0164320914
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Malaysia
Skuad PB Expert Malaysia
Skuad PB Expert Indonesia
Skuad PB Expert Brunei
Skuad PB Expert Singapura

No comments:

Post a Comment