Thursday 26 July 2018

PENGALAMAN WANI PAKAI PB KETIKA BERNIAGA

Selamat pagi readers. Yela kan... Sekarang ni jam menunjukkan pukul 2:15am.
Pagi ni Wani ade entry baru perihal diri Wani untuk pembacaan readers kesayangan. 

Mungkin dalam ni ada yang belum kenal Wani dengan lebih mendalam. Selain menjadi usahawan Sahajidah Hai-O, Wani juga menolong adik di gerai pisang cheese adik bongsu di Bukit Gedung, Bayan Baru.


Hari ni Wani nak ceritakan pengalaman Wani berniaga sambil memakai Premium Beautiful. Alhamdulillah, badan rasa cergas dan bertenaga selain postur badan rasa kemas dan cantik je sepanjang waktu berniaga. Sakit belakang akibat buat kerja-kerja berat pun dapat dielakkan dengan memakai Premium Beautiful sepanjang hari.

Nampak je kerja di gerai kan. Tapi korang tak nampak waktu Wani buka dan tutup gerai tu. Dengan tong gasnya, box berisi peralatan meniaga dan lain-lain lagi. Pendek kata memang perit juga masa nak buka dan tutup kedai tu. Nasib la bumbung kami berteduh tu tak perlu buka dan tutup. Hihihi...

Pernah sekali tu Wani tak pakai Premium Beautiful sebab Wani terlupa nak keringkan, memang waktu niaga tu juga, Wani rasa sengal-sengal di bahagian tulang belakang dan kurang cergas. After tutup je gerai, terus terbaring akibat sakit belakang. Memang sakit yang tak dapat di gambarkan.

Alhamdulillah, dengan pemakaian Premium Beautiful sepanjang hari dapat bantu Wani kekalkan stamina dari awal pagi hingga ke tengah malam. TQ Premium Beautiful for keep me healthy everyday.

Love,
Wani Ameen
0164320914
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Malaysia
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment