Saturday 27 May 2017

TIPS KEKAL CERGAS DI BULAN RAMADHAN

Assalamualaikum dan selamat pagi sahabat-sahabat blogger yang disayangi semua.

Alhamdulillah, pada hari ni, seluruh umat Islam berpuasa sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak. Maka pagi ni Wani nak share dengan uolss semua tips untuk diamalkan di bulan Ramadhan.

Ada je di antara kita ni yang kurang berselera nak makan pada waktu sahur atau awal pagi bukan? Begitu juga dengan Wani sendiri, kurang berselera. Memang tak boleh makan langsung. Makan pun memain je. Tetapi disunatkan untuk kita bersahur. Dapat pahala tau! Takkan nak tinggal macam tu je. Tak bagus dan tak elok untuk diamalkan.

So, jom follow tips Wani di bawah ni. Selain dapat pahala u all juga tidak lapar dan akan rasa cergas untuk melakukan kegiatan harian juga beribadah sepanjang hari.




Set Kurus Bajet A : 
Hanya RM160 untuk 3 Hot Produk.

1 Kotak Kopi Viral Min Kaffe
1 Botol Garlic Tablet
1 Botol Bv Alfafa






Set Kurus Bajet B : 
Hanya RM240 untuk 2 Hot Produk.

1 Kotak Garam Buluh Minuman
1 Botol Bv Alfafa













BB PLUS COLLAGEN
RM 215








SHAKE ME
RM 115













1.  Ambil 2 tablet GARLIC.
Minum 1 sachet MIN KAFFE + 1 sachet SHAKE ME masa bersahur + kurma 3 biji.






*Ianya dapat membantu anda menahan lapar sampai ke petang selain dapat membuang angin dalam badan. Kepada yang makan berat tu, lepas sahur jangan lupa minum BV ALFALFA juga segelas selepas makan.

8 kebaikan Garlic Tablets yang perlu uols tahu.
Min Kaffe merupakan satu-satunya kopi
yang mengandungi Garam Buluh.

Untuk yang tidak gemarkan Kopi, boleh cuba SHOM
New Product Shake Me. Juga membantu mengenyangkan
perut. Dan amat sesuai untuk yang berdiet.

BV Alfafa merupakan agent detox dan juga
boleh meningkatkan tenaga dalam badan.

2. Time berbuka confirm makan macam-macam kan? Sertakan sekali sesachet MIN KAFFE. Dan selepas makan, minum segelas BV ALFALFA untuk menyingkirkan kolestrol dan untuk memberi tenaga untuk solat terawih nanti.


Perbezaan antara Dieting dan Cleansing (detox)

3. Ambil 2 tablet GARLIC + 1 sachet BBPLUS COLLAGEN sebelum tidur. Dapat buang angin especially bila berpuasa dan for those yang senang diserang gastrik dan dapat membantu menguatkan dan memperbaiki sendi-sendi yang bekerja sepanjang hari. Fungsi BB Plus pula berkaitan dengan sendi-sendi yang ada dalam badan selain melembapkan kulit kita.

Beginilah caranya untuk BB Plus berfungsi di dalam
tubuh badan kita.

Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.


 Faktor penuaan luaran dan dalaman boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit.




SET KURUS BAJET ini bukan hanya sekadar nama. Sebenarnya keempat-empat product ni bagus untuk kesihatan dan untuk mengekalkan kecergasan badan. Tak adalah nanti masa Ramadhan kita lemau jer. Sambil tu dapat turunkan berat juga. Badan pun lebih sihat dan bertenaga.

Manakala penambahan bagi BBPLUS COLLAGEN pula dapat memulih, membina dan memperbaharui rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah, menguat dan melindungi serta menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru.

Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism dan juga osteoarthritis.

Dan penambahan untuk Shake Me juga amat bagus untuk diamatkan untuk diet harian kita kerana ia kaya dengan protein dan serat makanan. Lebih istimewa daripadan minuman protein yang biasa dan mengandungi kesemua asid amino yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Selamat mencuba dan if uolss rasa tips ini berguna, selamat share dengan kawan-kawan dan family uolss juga.

Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment