Tuesday 7 June 2016

RAMADHAN BULAN REZEKI


Setiap kali hadirnya Ramadhan... Ramai yang akan ambil peluang buat duit lebih. Maklumlah nak raya nanti nak guna banyak gak duit. Betul tak? Baju Raya, Kuih Raya, Nak Balik Beraya tol dan petrol, nak bagi duit raya dan macam-macam lagi.

Kebiasaannya ramai yang akan sewa lot di Bazar Ramadhan samada menjual juadah berbuka puasa atau pun kelengkapan hari raya. Inilah bulan yang masing-masing akan ambil kesempatan buat duit.

Tetapi tak semua yang bernasib baik untuk berbuat demikian. Mungkin kerana komitmen tugas hakiki, menjaga anak-anak atau parent yang uzur dirumah atau jugak mungkin modal.

Bila anda mulakan perniagaan ONLINE bersama TDC... JANGAN risau anda masih berpeluang menjana pendapatan tanpa meninggalkan kerja hakiki, mahupun tanggungjawab keatas keluarga. Modal yang diperlukan juga fleksible nak dibandingkan BONUS RAYA anda minimum sebanyak RM5000. Banyak tak? Cukup tak?

Peluang hanya datang sekali. Selagi anda tak mulakan perjalanan untuk merubah kehidupan anda. Jangan mimpi ia akan berubah dengan hanya berimpian. Take a Challenge this Ramadhan to prove that nothing can change unless you want it to be.

Nak tau dengan lebih detail? Pm ler Wani untuk booking temujanji. Percuma jer konsultasinya.



Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara

No comments:

Post a Comment