Sunday 17 March 2019

MIN KAFFE PENAWAR MIGRAIN


Dah menjadi rutin dalam hidup Wani. Dari dulu sampai lah sekarang. Bangun pagi je mesti cari kopi. Before Wani kenal dengan Min Kaffe, Wani juga minum kopi yang dijual di pasaran.

Tapi setiap kali minum je, mesti sakit kepala dan migrain tu menyerang. Begitu juga dengan abah Wani. Memang abah pun sejenis yang akan migrain after minum kopi. Kirenye sepesen la kami ni. Minum kopi je sakit kepala. Sakit kepala je sebab minum kopi. Huhu.


Sehinggalah Wani diperkenalkan dengan Min Kaffe oleh mentor Wani iaitu CDM Shaliza Aziz dan juga CDM Ain Zulkarnaind. Tq ye my both lovely and sweet mentor for introducing me with this Min Kaffe.

Pada mulanya takut juga nak start minum Min Kaffe, tapi Wani try juga. Alhamdulillah, tak sakit pun kepala. Dan bila Wani sakit kepala, Wani minum Min Kaffe untuk redakan sakit yang Wani alami.


Alhamdulillah, dengan izin Allah s.w.t, after take a nap around 30 minute, bangun je dah rasa ok kepala ni. Begitu juga dengan abah Wani. Abah pun dah menjadi coffee lover macam Wani sejak amalkan Min Kaffe ni.

Setiap pagi before ke tempat kerja, mesti mama akan bancuhkan Min Kaffe untuk abah dan juga untuk dirinya. Alhamdulillah. At least bila abah minum Min Kaffe ni, tenaga abah di tempat kerja tu takde la berkurang kan. Kesihatan pun terjamin. Wani pun happy bila tengok both of them sihat selalu.

Love,
Wani Ameen
0164320914
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Malaysia
Skuad PB Expert Malaysia
Skuad PB Expert Indonesia
Skuad PB Expert Brunei
Skuad PB Expert Singapura

No comments:

Post a Comment