Wednesday 2 January 2019

KEISTIMEWAAN LONG BRA PREMIUM BEAUTIFUL

Hai readers. Selamat Malam. Dah dinner ke uolss? Dinner ape tu? Sambil santai-santai dengan family tu, meh la baca serba sedikit keistimewaan Long Bra Premium Beautiful. 




Benda yang baik wajib dikongsikan bersama. So, malam ni Wani nak share info tentang Long Bra Premium Beautiful. Dah ramai client Wani jumpa. Ramai juga ada masalah lemak berlebihan di sekeliling bra tu. Silap size atau cara pakai bra biasa mengakibatkan lebihan lemak tu jadi melimpah ke luar cup.

Erkk! Tak selesa jadinya tau. Jom baca info seterusnya tentang Long Bra PB ni.

Kelebihan Long Bra PB ni antaranya.


1. Membentuk payudara

- Lebih anjal terutamanya selepas bersalin. Masalah utama ibu-ibu adalah breast kendur dan kecut tak anjal lagi macam anak dara. Bila dah kendur, rasa tak konfident, rasa malu.




2. Anti cancer

- Dalam cup bra ni ada chitosan yang berfungsi sebagai pencegah cancer. Memandangkan cancer ni paling di geruni kerana ia melibatkan mahkota wanita dan kesakitan dia masyaAllah sangat dahsyat. Sebab bila dah sakit, susah nak dapat balik kesihatan.



3. Tak perlu pakai bra lain.

- Disebabkan dia adalah Long bra atau bra panjang yang cover sampai ke perut, maka tak perlu lagi pakai bra lain. Cukup sekadar bra ni saja. Lebih kemas, kejap dan tak mudah rosak atau berubah struktur bra.




4. Tali yang tebal

- Satu yang bestnya pasal tali ni, tak mudah loose atau jadi macam kelim karipap atau bergulung-gulung. Terletak statik di bahu kita memandangkan belakang bra tu berbentuk deep U, maka lebih membuatkan tali ni akan duduk statik tanpa kita perlu betul-betulkan tali ni selang setengah jam in shaa Allah.




5. Tetulang rawan

- Fungsinya untuk mengelakkan lemak kita yang belakang ke depan, dan yang depan ke belakang. Jadi lemak tu duduk tempat dia masing-masing.



6. Kawasan berenda yang penuh dengan FIR

- Kawasan yang ada renda tu adalah paling banyak FIR berfungsi untuk membantu melancarkan darah dan elakkan cancer, kawasan renda ni meliputi kawasan cup dan perut. Sebab lemak banyak, lemak tepu yang susah nak pecah.




7. Cup bra berbentuk piramid

- Tujuannya adalah untuk tak bagi tekanan pada puting kita, ye lah kan, puting kalau ditekan memang le akan jadi lebam dan tak lancar darahnya. Kesannya akan menyebabkan puting kita tu lebam dan kurang pengudaraan dan darahnya tak berapa lancar. Bila pakai long bra PB, breast kita terbentuk lebih baik dan cantik.



8. Fabrik akwatek akwadyne

- Fabrik tak panas, sejuk bila panas, suam bila sejuk. Tak melekit dan tak gatal plus anti bau, anti fungus, anti bakteria. Selesa dipakai walaupun buat kerja rumah, tak keras, tak ketat melampau.



Banyakkan kelebihan Long Bra Premium Beautiful ni kan? Sebab tu Wani tak pandang Bra yang lain dah. 

Untuk pengetahuan uolss, Wani pakai long bra ni pun dah masuk tahun ke 6. Dari saiz besar, sekarang dah bertukar 2 saiz kecil. Badan dari kembang setaman, now dah mengecil dari dulu.  Berbaloi dan sedap sangat bila pakai.


Psst! Promo still ON! Siap ada free gift lagi untuk korang tau.

Love,
Wani Ameen
0164320914
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Malaysia
Skuad PB Expert Malaysia
Skuad PB Expert Indonesia
Skuad PB Expert Brunei
Skuad PB Expert Singapura

No comments:

Post a Comment