Tuesday 4 October 2016

TAK PERGI... RUGI BESAR TAU

Assalamualaikum dan selamat petang uolss.

Kenapa wani maksudkan "TAK PERGI... RUGI BESAR TAU!" Ye la. Semalam Wani ada "Beauty Inside Out & Shake Me Training" bersama dengan Syarikat Sahajidah Hai-O Marketing.

Training untuk 5 product yang memang terlajak laris! Memang WOW kan!
Percuma je training ni.
ShakeMe antara new product yang semakin laris di pasaran!
Wani mulakan perjalanan awal pagi pada sabtu tu. Pukul 4.15 pagi camtu wani dah keluar dari rumah bergerak ke Autocity, Juru. Di sana, wani menunggu my bff aka my direct leader yang juga dari utara (Sungai Petani) untuk pick-up wani dan rakan-rakan partner yang lain yang ingin car pool sekali. Termasuk my leader kami 5 orang dan penuh 1 kereta. Hihihi... Jimat kan bercar-pool ni.

Muka awal pagi, dengan x cukup tidurnya.
Mata merah dan sepet. hehehe
Kami berlima semasa berhenti rehat di RnR Tapah untuk
touch-up apa-apa yang patut.

Lepas dah selesai bergambar, terus my bff ni pecut kereta dia sampai la ke tempat yang dituju. Alhamdulillah masa sampai tu, kelas masih belum bermula kerana ada sedikit masalah Audio System. Tapi, masalah tersebut sekejap je dapat ditangani oleh pakar-pakar audio. Hehehe...

Geng Konti terdiri daripada our founder CDM Shaliza,
DSM Aini, SSM Nurul dan salah seorang hq team.

Memang full house. Ramai usahawan-usahawan dari utara, pantai timur, selatan dan tidak kurang juga yang dari area berdekatan tak lepaskan peluang keemasan untuk hadir ke kelas.

Wani duduk di barisan hadapan sekali.
Full House! Tahniah untuk uolss semua!
Our emcee, DDM Siti Azlina Osman, yang juga merupakan ex-engineer site di syarikat ternama di Kuala Lumpur. Dan juga telah bertukar kerjaya kepada WAHM baru genap sebulan. Tahniah kepada DDM Olynn. 

Inilah DDM Olynn yang wani maksudkan.
Untuk product talk, kami ada Puan Lyza Zain yang sememangnya Top speaker dari SHOM dan juga merupakan seorang Beautician pada satu masa dahulu dan sekarang menjadi beautician di dalam Syarikat Sahajidah Hai O Marketing. Puan Lyza bercerita untuk 5 killer product iaitu Premium Beautiful, BB Plus Collagen, Femi 9 Initimate Wash, Bio Ever Plus dan juga Bio Seleza. Selain itu, kami juga diajar demo cara mengurut bio ever plus untuk meruncingkan dagu, menghilangkan mata panda, dan menganjalkan kulit dan juga demo kehebatan bio seleza berbanding jenama-jenama pad yang lain. Sebab tu training ni best sesangat tau!

Inilah Puan Lyza Zain dari HQ
Nutrition & Weight Management talk by En.Syahmi untuk slot terakhir sabtu lepas. Guide dan explaination on how our new product ShakeMe is functioning. Bak kata pakar nutrisi ni, 

"Stress people... Wont reduce the weight but normally will gain weight"

Pakar nutrisi we oulss. En. Syahmi yang juga dari HQ.

Selesai semua slot, macam biasa la kan, Bergambar beramai-ramai itu WAJIB! Dan CDM James yang juga merupakan tuan punya stokis telah menyediakan jamuan ringan untuk we oulss semua. Min Kaffe dan juga Nasi Lemak Bungkus. Makanlah seberapa banyak pun boleh tau!

Kami team The Diamond Circle

Bersama dengan my direct leader, bakal CDM 2016 Nurul Ain Zulkarnaind
Jumpa anda di puncak kejayaan!

 Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara
Premium Beautiful Expert Utara
Premium Beautiful Expert Malaysia

No comments:

Post a Comment