Wednesday 7 September 2016

SAYA DAN PREMIUM BEAUTIFUL

Sebelum berkahwin, wani pakai premium beautiful atas dasar suka-suka dan nak kuruskan badan. Pakai konsisten 8 jam ke atas dan sampai hari nikah dan kenduri, berat wani hanya 55kg.


After kahwin, wani fikir biarlah badan naik pun sebab dah berkahwin. Tetapi wani silap, wani tinggal Premium Beautiful dan tak kisahkan penjagaan diri. Lama kelamaan, hormon badan menjadi tak stabil dan makin lama berat badan makin naik. Dan wani jadi sangat malas even nak pergi shopping barang dapur rumah sendiri.


Apabila berjumpa dengan doktor pakar puan, doktor pun asyik beri ubat hormon. Apabila makan ubat hormon, berat badan makin naik dan berat wani yang paling tinggi 80kg. Bayangkan, wani tambah 25kg dlm masa beberapa bulan sahaja. 

Perubahan demi perubahan... Eh betul ke dulu before kawin, wani ni berat 55kg je?
Nak tahu? jom scroll down lagi...
Terkejut kan! Banyak baju yang tak muat sebab sendat yang teramat sangat. Dan baju wani yang paling besar, di jahit oleh mama wani sendiri. Memang banyak beza bila wani tengok ukuran lama wani.

Taraaaa.... Baju tunang wani masa 2012. Baju ni mama yang jahit tau! Happy gile bila dapat pakai semula baju tunang ni. Baju ni memang cutting kecik... Bila badan dah mengembang macam belon, terus tak leh pakai tau. Sedih sangat!
Beberapa bulan lepas tu, wani nekad nak kuruskan badan semula dan wani cari semula Premium Beautiful wani yang saiz besar dan pakai. Secara kebetulan, business leader wani ada anjurkan program PB WONDERS yang nakkan kami memakai Premium Beautiful dan consume Set Kurus Bajet dan wani join sekadar suka-suka ja.

Sampailah ke peringkat final, dan akhirnya wani berjaya buang 20kg berat dalam masa 4 bulan. Dan wani adalah pemenang tempat pertama dalam program PB Wonders tu.

Ni masa Wani menang untuk program PB Wonders dan Set Kurus Bajet tu.
Ni antara baju yang terbesar yang wani ada. Baju ni pun mama yang jahitkan.
Memang tak sangka hanya dengan Premium Beautiful dan Set Kurus Bajet wani telah berjaya kurangkan 20kg berat badan wani dan sekarang masih dalam usaha nak buangkan beberapa kg lagi.

Gambar terbaru wani yang diambil dua minggu lepas. TQ PB dan SKB.

Premium Beautiful bukan sekadar korset biasa yang dijual di pasaran. Banyak kelebihan di dalam PB ni. Satu-satunya korset kesihatan di dalam dunia yang diiktiraf.

Premium Beautiful merangkumi 70% kesihatan dan 30% kecantikan.

Ni antara fungsi-fungsi yang ada Premium Beautiful. Memang berbaloi memiliki PB.
Invest sekali, pakai seumur hidup tau!

Ni la set kurus bajet yang wani maksudkan tu. Gabungan Min Kaffe, Garlic Tablet, Bv Alfafa dan Garam Buluh. Bagus untuk menyinkirkan toksin dalam badan.

Thanks a lot Premium Beautiful and Set Kurus Bajet!

Love,
Pengguna Tegar Premium Beautiful
Pengamal Set Kurus Bajet
Since 2014

No comments:

Post a Comment