Sunday 11 October 2015

MY TRANSFORMATION

Business Transformation
Life Transformation



Kalau dulu masa tahun 2014, wani mula  business sorang-sorang je dan tak ada langsung ilmu bisnes dalam diri wani. Sememangnya wani bukan dari jenis yang suka berniaga. Masa study dulu pun, wani ambil course Computer Engineering je. Tak sangka perkenalan wani dengan yong dan CDM ija, berjaya membuat wani berpeluang mencari rezeki dengan online business je.

Ilmu bisnes memang 'ZERO' tapi wani berani ambil peluang yang ada. Takut? Memang takut pada mulanya, tapi kalau tak cuba, kita tak tahu kemampuan diri masing-masing! Bila diajar dan follow mentor aka leader rapat-rapat, dari seorang diri mulakan business, akhirnya dapat kembangkan business dan ada protege wani sendiri. Thank you kepada CDM Shaliza Aziz dan juga DDM Ain Zulkarnaind yang banyak membantu wani dan partner-partner yang lain untuk mendapatkan income yang masyuk bulan-bulan.

Alhamdulillah. Wani juga akan lead protege wani agar mereka berjaya dan dapat 'Big Bonus' tiap-tiap bulan dan mengecapi nikmat business secara 'Teamwork'. Selain itu, kita juga ada 'Group Support' di whatsapp yang akan memudahkan kita berinteraksi dan juga berkongsi maklumat yang akan diberikan oleh mentor nanti. Yang penting sedia dibimbing dan juga beri bimbingan.

Wanna be my protege? Let's contact wani di 0147424304 and i'll show you how to do a business and expand your business. Modal sekali seumur hidup je uolss. Usah tunggu lagi. PM wani cepat.

Love,
Wani Ameen
014-7424304 (wechat @ whatsapp)
waniameen87@gmail.com
Top Agent Premium Beautiful | Utara

No comments:

Post a Comment