Tuesday 16 September 2014

HARI MALAYSIA - 16 SEPTEMBER


Assalamualaikum dan Selamat Tengahari rakan bloggers! 

Di sini Wani nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Malaysia kepada semua rakyat Malaysia tak kiralah di mana jua anda berada.

Alhamdulillah bersyukurlah kita ke atas nikmat keamanan yang diberikan oleh-NYA kepada kita semua. Semoga negara kita Malaysia kekal aman dan sejahtera selama- lamanya.

Apa aktiviti uolss semua hari ni ye? Bersantai dirumah dengan family tercinta? Kenduri kendara pun mesti banyakkan. Maklumla cuti umum hari ni. Ada yang menjadi RAJA SEHARI pada hari ini? Mestilah adakan... So, wani ucapkan selamat pengantin baru untuk uolss semua. 

Aktiviti wani pada hari ini mengemas rumah dan mendeco ape-ape yang patut. Hahaha... Macam berkurun je tak kemas rumah. Eh..Eh... bukan berkurun ye, cume nak ubah suai ape-ape yang patut dan kemas-kemas sikit-sikit je. 

Tak keluar dating ke? Itu benda wajib ye uolss! Maybe petang-petang sikit atau malam-malam sikit. Lagipun tak bahaya because dah kahwin. Yang belum kahwin tu jangan pulak nak keluar dating berdua-duaan. At least bawalah bersama family agar masyarakat tak pandang serong pada kita.

Setakat ni saja coretan wani. Apa pun di harap agar aktiviti hari ni berjalan dengan sempurna. 

Wani bangga menjadi Anak Malaysia. I LOVE MALAYSIA!

No comments:

Post a Comment