Saturday 19 July 2014

5 SEBAB KENAPA PAKAI PB TAK KURUS!

Assalamualaikum dan selamat petang bloggers!

Waktu sekarang ni dah nak dekat dengan waktu berbuka. Mesti kaum hawa sibuk di dapur untuk menyediakan juadah berbuka untuk family tercinta. Wani just nak share something yang betul-betul important untuk kaum hawa dan juga kaum adam di luar sana. 

Luangkan sedikit masa untuk membaca kenapa korang pakai Premium Beautiful Corset tapi tak kurus-kurus jugak! Mesti korang semua excited kan nak tahu kenapa uolss pakai pb tapi tak kurus.

Zassss...

1. KONSISTEN
Uolss pakai pb ni berapa jam sehari? 1 jam? 2 jam? Lepas tu terus buka. Memang tak akan kurus la kalau korang pakai setakat 1-3 jam sahaja. Jangan MIMPI nak kurus! OK! Pemakaian premium beautiful corset yang konsisten adalah  minimum 8 JAM sehari.

2. MELANTAK TAK INGAT DUNIA
Melantak? Yeah... Melantak tu a.k.a. makan tak ingat dunia. Setiap saat mesti ade je makanan yang sedang dikunyah didalam mulut. Kalau macam tu, memang sia-sia la pakai pb corset ni. Actually, premium beautiful corset ni mampu mengawal hawa nafsu kita daripada makan berlebihan. Tapi untuk yang melantak tu, tak tahulah Wani nak  khabarkannya. Bukan tak boleh makan, boleh je. Cuma makanan diambil dalam kuantiti yang sederhana atau sedikit dan berulang-ulang kali selepas beberapa jam. Bukan setiap sejam ye!

3. BERAT TAK TURUN TAPI INCI BERKURANG
Yang sebenarnya kita tak boleh la expect semua lemak yang kita simpan selama ini akan hilang dengan sekelip mata. Kalau DISIPLIN pakai Premium Beautiful ikut cara yang betul, badan kita akan terbentuk ikut shape set Premium Beautiful (ibarat tanah dalam pasu bunga).

4. MINUM AIR PUTIH/JARANG SECUKUPNYA
Air putih/air jarang adalah sama dengan air mineral. Cuba kita periksa semula berapa liter air kita minum setiap hari? Cukupkah berapa liter air yang kita minum tu? Uolss tahu tak berapa liter air yang sepatutnya perlu diminum setiap hari?

Jawapannya adalah sekurang-kurangnya 3 LITER air yang perlu diminum untuk setiap hari!

Selain dapat kuruskan badan, kulit kita juga menjadi lebih cantik kerana air.

5. TAKE TIME
Uolss faham tak ape yang wani maksudkan dengan ambil masa ni? 

Sebenarnya kita dah lama kumpul lelemak didalam tubuh badan kita. Then kita beli pb untuk kurus. Bukan bermakna sekali pakai je boleh kurus terus camtu je. Kena la ambik masa sedikit untuk tindak balas pb terhadap badan seseorang tu.


Thats all... Kepada yang belum ada set premium beautiful atau yang ingin menambah set premium beautiful, boleh hubungi wani di talian 014-7424304. 


No comments:

Post a Comment