Friday 8 June 2012

PIL MAHARANI


PIL MAHARANI UNTUK WANITA HEBAT


“Jika Sang Suami mengetahui khasiat pil maharani ini, setiap malam PASTI suami akan merayu isteri memakannya”..

Pil Maharani Produk berkualiti tinggi sehingga mencapai jualan RMB* 2.7 billion setahun.
*Chinese Renminbi


APA ITU PIL MAHARANI???

Ramai yg tertanya2 ape itu PIL MAHARANI kan??? 


Antara khazanah perubatan dan amalan kesihatan tertua khusus untuk wanita. Ramuannya telah menyerlahkan kehebatan dan ketrampilan wanita sehingga kini. Herba Maharani tetap menjadi pilihan utama dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan wanita di seluruh dunia. Amalan berterusan akan memanfaatkan kesihatan keseluruhan.

Di mana asalnya tercipta herba ini?

Berasal dari Dinasti Tang. Terkenal semasa Dinasti Ming sebagai ilmu dan rahsia kecantikan awet muda dan kesihatan lebih 3000 tahun dahulu. Herba Maharani ketika itu hanya diproses untuk keluarga Maharaja sebagai herba penyubur, kecantikan, awet muda dan kesihatan.

Asal - usul nama herba?

Ia dinamakan Herba Maharani sempena nama Maharani Te Zhi, yang mana antara Maharani yang mengamalkan herba ini. Maharani Te Zhi memang sangat mementingkan kecantikan dan kesihatan. Pada zaman pemerintahan Dinasti Ming, Maharaja ketika itu dikatakan mempunyai 9999 maharani dan gundik dan Maharani Te Zhi yang paling disayangi Maharaja. Maharani Te Zhi mempunyai kulit yang licin dan seperti lilin. Maharani juga melahirkan anak lelaki sebagai waris takhta.

Apakah ramuan hebat yang terkandung dalam herba ini?

Menggabungkan 16 jenis ramuan bernilai dengan pati ayam hitam sebagai ramuan utama. Produk keluaran Beijing Tong Ren Tang. Tong Ren Tang merupakan tanda perniagaan yang bersejarah melebihi 300 tahun. Merupakan pembekal tunggal ubat-ubatan kepada Maharaja semasa Dinasti Qing. Tong Ren Tang, Te Zhi Bai Feng Wan diperakui sebagai produk terkenal di China pada tahun 1994. Diiktiraf sebagai spesis Ubat Herba yang terpelihara pada tahun 1998.


Mendapat pengiktirafan HALAL oleh Pertubuhan IFANCA (China Islamic Association, Badan Islam Luar Negara yang diiktiraf oleh JAKIM)



FB : Wani Ameen & Wani Ameen II
TWITTER : PremiumBeautiful@WaniAmeen
MOBILE : 014-7424304 @ 016-5034272



No comments:

Post a Comment